theعوارض حذف چیست سنگ کلیه با کیست در کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

theعوارض حذف چیست سنگ کلیه با کیست در کلیه

معمولا، هیچ عوارض آشکار از حذف سنگ کلیه با کیست وجود دارد، اما همانطور که در هر عمل جراحی خطرات و عوارض بالقوه وجود دارد. پس چه عوارض حذف یک سنگ کلیه با کیست در کلیه می شود؟

1. خونریزی: از دست دادن خون در طی این روش به طور معمول کوچک است و خون در کمتر از 5٪ از بیماران مورد نیاز است.

2. عفونت: تمام بیماران با آنتی بیوتیک وریدی، قبل از شروع عمل جراحی به منظور کاهش احتمال عفونت بعد از عمل جراحی اتفاق می افتد از درمان است، اما شما همچنین ممکن است عفونت را دریافت کنید. هنگامی که شما آن را دریافت کند، شما تب، درناژ از برش خود، تکرر ادرار / ناراحتی، درد یا هر چیزی که شما ممکن است در مورد نگران احساس خواهد شد.

3. بافت یا اندام آسیب: این نرخ پایین تر است، اما همچنین ممکن است به آسیبthe بافت ها و ارگان ها از جمله روده، ساختارهای عروقی، طحال، کبد، لوزالمعده و کیسه صفرا.

4. فتق: فتق در سایت های برش به ندرت رخ می دهد از تمام برش سوراخ کلید با دقت به اتمام عمل خود را بسته است

5. تبدیل به جراحی باز:The عمل جراحی ممکن است تبدیل به عمل باز استاندارد نیاز اگر مشکل شده است در طی عمل لاپاروسکوپی مواجه می شوند. این می تواند در بزرگتر از برش باز استاندارد و احتمالا یک دوره بهبودی طولانی تر شود.

6. ادرار نشت: اگر سیستم جمع آوری ادرار از کلیه یا زخمی شده است نیاز به در به منظور حذف کیست کلیهthe بریده می شود، آن است که معمولا بخیه بسته می شود. اگر نشت ادرار از این سوراخ، شما ممکن است نیاز بهan لوله زهکشی داخلی (استنت حالب) به کمک مهر و موم نشت. در مواردی نادر ممکن است عمل جراحی اضافی نیاز.

Theفوق عوارض حذف سنگ کلیه با کیست در کلیه، اما همه آنها به ندرت رخ می دهد. اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماریهای کلیوی، خوش آمدید به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا پیام های ترک به ما هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند

 





:: برچسب‌ها: کلیه کیست عوارض، سنگ کلیه، کیست کلیه، عوارض ناشی از کیست های کلیوی حذف ,
:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: